PDA

View Full Version : The Official Olympia Update Thread



Universal Rep
09-23-09, 11:26 am
Who here, like me, wants to see those fellas who are headin' out to Vegas post updates and pics and vids of the event? Be a good brother and if you're going, post your updates, impressions and thoughts here... We'll all be reading. I know NG's gonna be "tweeting" (damn, can't stand that word and can't stand twitter, haha) and posting updates here in the FORVM...

If you are attending and you're planning on posting updates, tell us here too. Thanks brothers.

ghost
09-23-09, 12:00 pm
Who here, like me, wants to see those fellas who are headin' out to Vegas post updates and pics and vids of the event? Be a good brother and if you're going, post your updates, impressions and thoughts here... We'll all be reading. I know NG's gonna be "tweeting" (damn, can't stand that word and can't stand twitter, haha) and posting updates here in the FORVM...

If you are attending and you're planning on posting updates, tell us here too. Thanks brothers.

-subbed!

InkdMuscle
09-23-09, 12:30 pm
I would be game. The only thing i doubt the room i got has WiFi for my laptop. I can always use my Iphone. But ill see what i Can do for ya ANIMALS.

J-Dawg
09-23-09, 12:46 pm
We're going to try and keep you guys updated throughout the Olympia weekend with pics and news. Perhaps even some pics/updates right from the booth...

Wasteland
09-23-09, 12:54 pm
Cool. I'd like to see pictures of the Compound and the limited edition stuff.

J-Dawg
09-23-09, 12:56 pm
Cool. I'd like to see pictures of the Compound and the limited edition stuff.

We'll be sure to capture that for ya brother.

Wasteland
09-23-09, 12:59 pm
We'll be sure to capture that for ya brother.

Thanks J-Dawg. I'm looking forward to it.

rev8ball
09-23-09, 1:30 pm
Will do.

I'm gonna try to keep these guys outta trouble while they're out here, but somehow I think that's a losing battle....

Mr. Dead
09-23-09, 1:56 pm
You know I'm in for this!!!

InkdMuscle
09-23-09, 1:56 pm
Will do.

I'm gonna try to keep these guys outta trouble while they're out here, but somehow I think that's a losing battle....

Well Rev as the saying goes. What happens in vegas stays in vegas. Unless u live there. =)
But no worries Rev SoCal will behave(maybe, BIG MAYBE) we have two blackbelts in the group to keep everyone in check and safe. Myself and Sifu. LOL

Universal Rep
09-23-09, 1:57 pm
Pics. We want pics. And vids too. Stories, just send those to my PM box...

Little Z
09-23-09, 1:59 pm
Well Rev as the saying goes. What happens in vegas stays in vegas. Unless u live there. =)
But no worries Rev SoCal will behave(maybe, BIG MAYBE) we have two blackbelts in the group to keep everyone in check and safe. Myself and Sifu. LOL

Inkd.. behave... in Vegas??..

Hopefully the COPs TV crew is workin with Metro that weekend and we can have a new episode.. lol

Dude.. no wonder our Karaoke Dreams fell apart at the Arnold.. it's Columbus OHIO... we need to be on stage in Vegas.. hahaha

InkdMuscle
09-23-09, 2:17 pm
Inkd.. behave... in Vegas??..

Hopefully the COPs TV crew is workin with Metro that weekend and we can have a new episode.. lol

Dude.. no wonder our Karaoke Dreams fell apart at the Arnold.. it's Columbus OHIO... we need to be on stage in Vegas.. hahaha

HAHA im telling you. Lets hope Cops aint with Metro that weekend. Ill be running from the guys in yellow.

Well come the Arnold Im sure Bella will drag us to Karaoke that weekend.

Enforcer
09-23-09, 2:22 pm
Who here, like me, wants to see those fellas who are headin' out to Vegas post updates and pics and vids of the event? Be a good brother and if you're going, post your updates, impressions and thoughts here... We'll all be reading. I know NG's gonna be "tweeting" (damn, can't stand that word and can't stand twitter, haha) and posting updates here in the FORVM...

If you are attending and you're planning on posting updates, tell us here too. Thanks brothers.

Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

Little Z
09-23-09, 2:28 pm
Well come the Arnold Im sure Bella will drag us to Karaoke that weekend.

ahh crap.. forgot about that..

naturalguy
09-24-09, 2:11 am
Ok here are some very early pics of The Compound:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009001.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009002.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009003.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009004.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009005.jpg

rev8ball
09-24-09, 2:44 am
Too fucking sweet, NG! Can't wait to see it in person!

Kon_Rock
09-24-09, 9:54 am
The War Room....Thats awesome!!! Man I wish I was there!

LittleMan55
09-24-09, 9:58 am
NG is the tweet king!

Looks like one kick ass time out there though! I wish I could see it all in person.


Oh and if they are doing it this big for The O, I'm beyond amped to see what The Cage brings this year!

belladiabla13
09-24-09, 10:44 am
Good deal guys!!!

Wasteland
09-24-09, 10:48 am
Ok here are some very early pics of The Compound:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009001.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009002.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009003.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009004.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009005.jpg

Is it just me or does everyone like "backstage" access? Keep them coming naturalguy. Maybe some words describing what's going on?

Beach91
09-24-09, 10:59 am
Feels like home to me, should i bring a canadian flag?

Mr. Aestheticz
09-24-09, 11:11 am
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

X2

Universal Rep
09-24-09, 11:38 am
Sweet pics. We want more updates. How's the weather out there?

JUGGERNAUT
09-24-09, 12:14 pm
Great "LIVE" coverage, thanks.

Hoomgar
09-24-09, 12:21 pm
Thanks for the coverage NG. Keep um coming!

Aggression
09-24-09, 12:23 pm
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.


X2

x3

rev8ball
09-24-09, 12:26 pm
Sweet pics. We want more updates. How's the weather out there?

Beautiful, UR: 100-105 during the day; then we have that infamous desert 30 degree drop, so we're in the upper 60s at night, which is great if you're heading out and about. It's nice and dry, with crystal blue skies.

JUGGERNAUT
09-24-09, 12:27 pm
Quote:
Originally Posted by Enforcer
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

Quote:
Originally Posted by Mr. Aestheticz
X2

[QUOTE=Aggression;810861]
x3

x4

McFly
09-24-09, 12:34 pm
Quote:
Originally Posted by Enforcer
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

Quote:
Originally Posted by Mr. Aestheticz
X2

[QUOTE=Aggression;810861]
x3

x4

x5


NG is making it worse with his tweets....the grub they put down isn't even right!

rev8ball
09-24-09, 12:35 pm
Quote:
Originally Posted by Enforcer
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

Quote:
Originally Posted by Mr. Aestheticz
X2

[QUOTE=Aggression;810861]
x3

x4


Someday, bro. It has definitely been too long.......

Mr. Dead
09-24-09, 12:35 pm
[QUOTE=JUGGERNAUT;810867]Quote:
Originally Posted by Enforcer
Wish I could be thhere this year fellas, will be there in spirit tho. For all those going, enjoy it, Vegas is a blast.

Quote:
Originally Posted by Mr. Aestheticz
X2



x5


NG is making it worse with his tweets....the grub they put down isn't even right!

x whatever number we're on now...

Love2lift21
09-24-09, 12:38 pm
Definitely subbed!

C.Coronato
09-24-09, 12:49 pm
Damnnn .. Cant wait!

Hoomgar
09-24-09, 12:55 pm
x whatever number we're on now...

You would be 6. I'm going to go ahead and x7.

The House
09-24-09, 1:34 pm
looks like a great set up this year... wish all a great turn out..

HugeMuscleGeek
09-24-09, 2:46 pm
I don't tweet or twitter or whatever...just facebook, etc. But I'll have my camera with me and will post updates here and on my facebook. Arriving tonight...can the day move any more slowly?

Kon_Rock
09-24-09, 4:50 pm
Man loving NG updates....I'm hooked!!!

naturalguy
09-24-09, 9:55 pm
I can update faster and more often on Twitter.

Here is some more pictures of The Compound coming together. It's just about ready to rock at this stage. Expo opens tomorrow at 10am. I had breakfast with Wrath and Ox just got here at the hotel.

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009008.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009007.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009009.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009010.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009011.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/Olympia2009012.jpg

Big C
09-24-09, 10:00 pm
Fuckin sweet......don't know what else to say. Have fun out there everyone who is going!

naturalguy
09-24-09, 10:11 pm
Here is a sneak peek at the limited edition cap:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTMtMjAwOTA5MjQtMTMxOS5qcGc.jpg

naturalguy
09-24-09, 10:13 pm
We were hungry after booth set up and knew we needed to fuel up to go train in a little while so this is how G Diesel does it - 2 double double's

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTUtMjAwOTA5MjQtMTYwNi5qcGc.jpg

krazyassmexican
09-24-09, 10:18 pm
fuck is that cardio sucks tee a limited edition one?

i want me one so bad :( i wanna cry

naturalguy
09-24-09, 10:25 pm
fuck is that cardio sucks tee a limited edition one?

i want me one so bad :( i wanna cry

Yes it is. Did you sign up at www.animalpak.com/oncemore ? If so you will find out how to get one soon.

krazyassmexican
09-24-09, 10:31 pm
Yes it is. Did you sign up at www.animalpak.com/oncemore ? If so you will find out how to get one soon.

no i didnt, i will kill for one

rev8ball
09-25-09, 2:40 am
We were hungry after booth set up and knew we needed to fuel up to go train in a little while so this is how G Diesel does it - 2 double double's

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTUtMjAwOTA5MjQtMTYwNi5qcGc.jpg

Told you guys that In 'n' Out was the shit!

Mr. Dead
09-25-09, 2:44 am
We were hungry after booth set up and knew we needed to fuel up to go train in a little while so this is how G Diesel does it - 2 double double's

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTUtMjAwOTA5MjQtMTYwNi5qcGc.jpg

No fries...???

naturalguy
09-25-09, 3:08 am
BigAl has arrived:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTgtMjAwOTA5MjQtMTkwOS5qcGc.jpg

naturalguy
09-25-09, 3:09 am
We hit up Gold's Gym again this time Wrath joined us:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTktMjAwOTA5MjQtMjAwMi5qcGc.jpg

Some post workout sushi:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjAtMjAwOTA5MjQtMjEzNi5qcGc.jpg

J-Dawg
09-25-09, 3:17 am
Good workout at Golds and some good PWO sushi.

J-Dawg
09-25-09, 3:18 am
Told you guys that In 'n' Out was the shit!

It really is good stuff. Glad I was able to hit it up with NG and G as they were really talking it up.

Kon_Rock
09-25-09, 9:55 am
Awesome updates NG. Glad to see Wrath is in the building.

InkdMuscle
09-25-09, 10:46 am
Here is a sneak peek at the limited edition cap:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTMtMjAwOTA5MjQtMTMxOS5qcGc.jpg

this looks like the same cap that was at the Arnold. Sick cap though im glad i got my black on black cap. I love it. best cap hands down.

InkdMuscle
09-25-09, 10:46 am
BigAl has arrived:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTgtMjAwOTA5MjQtMTkwOS5qcGc.jpg

Damn i thing we need to change his name to Massive Al.

naturalguy
09-25-09, 1:05 pm
At the booth, putting the finishing touch on The Compound. Ox just walked in and looking massive. We are working on our strategy in The War Room. There is a huge line to get tickets into the expo, this is the calm before the storm......................

Mr. Aestheticz
09-25-09, 1:07 pm
Have Fun I Can Def See That Shit Is About To Hit The Fan!

Enjoy Everyone, Great Job Keeping Us Posted Ng!

...easy!!!

Hoomgar
09-25-09, 1:19 pm
No fries...???

Exactly! Where the fries is?




At the booth, putting the finishing touch on The Compound. Ox just walked in and looking massive. We are working on our strategy in The War Room. There is a huge line to get tickets into the expo, this is the calm before the storm......................

Here we go!

Kon_Rock
09-25-09, 1:46 pm
Those green animal tees are SICK!!!

J-Dawg
09-25-09, 2:03 pm
BigAl fueling up:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjQtMjAwOTA5MjUtMDczNS5qcGc.jpg

Vinny fueling up:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjUtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

Wrath and Ox are ready:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjYtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

InkdMuscle
09-25-09, 2:15 pm
WHOLY SHIT the Military green shirts and hats are sick. I hope there are some left when i get there. HELL YEAH!!

HugeMuscleGeek
09-25-09, 3:10 pm
BigAl has arrived:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTgtMjAwOTA5MjQtMTkwOS5qcGc.jpg

Geez....shoulders on Sunday with this beast...can't wait!

JUGGERNAUT
09-25-09, 3:35 pm
Man, looks like a good time already and you are not even in full swing!

J-Dawg
09-25-09, 3:38 pm
Man, looks like a good time already and you are not even in full swing!

That's right Juggs. The fun has just begun here at the O.

belladiabla13
09-25-09, 4:19 pm
Damn i thing we need to change his name to Massive Al.

Take lots of pics for us people stuck at home Nick!!

Hoomgar
09-25-09, 4:44 pm
Fellas, being a certified lip reader I feel I can help clear some things up here as to what is going on in these pictures:

I'll post the picture and then under it I will tell you what is being said in each shot:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjYtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

Wrath: come on Evan, just fess up bro, I know it was you that ate all the chicken & steaks already, just look at you!

Evan: I'm telling you bro, it was Big Al and Vinny. That stuff was all gone before I even got there!
----

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjQtMjAwOTA5MjUtMDczNS5qcGc.jpg

Eh he he he...
----

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjUtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

What?

-----------


So there you have it. That should shed a little light on what is going on. I'll try to interpret more as they come in.

Hg

InkdMuscle
09-25-09, 4:46 pm
Fellas, being a certified lip reader I feel I can help clear some things up here as to what is going on in these pictures:

I'll post the picture and then under it I will tell you what is being said in each shot:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjYtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

Wrath: come on Evan, just fess up bro, I know it was you that ate all the chicken & steaks already, just look at you!

Evan: I'm telling you bro, it was Big Al and Vinny. That stuff was all gone before I even got there!
----

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjQtMjAwOTA5MjUtMDczNS5qcGc.jpg

Eh he he he...
----

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjUtMjAwOTA5MjUtMDkzMC5qcGc.jpg

What?

-----------


So there you have it. That should shed a little light on what is going on. I'll try to interpret more as they come in.

Hg

LMAO keep them coming HG.

Kon_Rock
09-25-09, 4:48 pm
Haha...nice work there Hg

InkdMuscle
09-25-09, 4:52 pm
Take lots of pics for us people stuck at home Nick!!

I got ya B. Ill have somegreat pics of the weekend for ya.

t_mh
09-25-09, 4:58 pm
Looks fucking awesome. I wish I were going.

J-Dawg
09-25-09, 5:02 pm
This is dedication:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjctMjAwOTA5MjUtMTAzMS5qcGc.jpg

J-Dawg
09-25-09, 5:04 pm
I gotta say naturalguy is looking large and in charge

BigDubbDiesel
09-25-09, 5:05 pm
This is dedication:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjctMjAwOTA5MjUtMTAzMS5qcGc.jpg

hell yeah, didnt know other people had the same birthmark as me too!

http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v199/6/92/512125137/n512125137_369499_8825.jpg

BigDubbDiesel
09-25-09, 5:07 pm
wish i could be there...these updates are awesome though, the new gear is fucking sick...and im dissapointed i wont be able to get my hands on it...keep it going guys

Kon_Rock
09-25-09, 5:10 pm
Yeah man I feel ya. Those Military Green Tees and Hats are insane

J-Dawg
09-25-09, 5:20 pm
Fellas the green shirts are not for sale however we have a limited edition grey that is:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjktMjAwOTA5MjUtMTMwNi5qcGc.jpg

Kon_Rock
09-25-09, 5:27 pm
I like that, in the Shop, wait there?

J-Dawg
09-25-09, 5:46 pm
Did I mention naturalguy is looking big?

Mr. Dead
09-25-09, 5:49 pm
Did I mention naturalguy is looking big?

Pics...???

GJN5002
09-25-09, 5:50 pm
uggg, photobucket is blocked here at work, so frustrating. I have to use my imagination hah.

LittleMan55
09-25-09, 6:15 pm
He is camera shy but I don't know why, he looks good

Get a pic! Visual proof or its not true.


OH yeah and about those Grey shirts? Whats the deal on those? O only or will they hit the shop?

J-Dawg
09-25-09, 6:36 pm
Not sure when the grey shirts will be available. Did I mention naturalguy looked hyooooge?

InkdMuscle
09-25-09, 6:38 pm
Fellas the green shirts are not for sale however we have a limited edition grey that is:

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNjktMjAwOTA5MjUtMTMwNi5qcGc.jpg


Dayuuuummmmm Gina. I was so looking forward to grab a green T. OH well

krazyassmexican
09-25-09, 6:40 pm
Not sure when the grey shirts will be available. Did I mention naturalguy looked hyooooge?

pics or get out of here! lol

Mr. Dead
09-25-09, 6:43 pm
Not sure when the grey shirts will be available. Did I mention naturalguy looked hyooooge?

Looks can be deceiving... Stand him between Big Al and Ox... *LOL* Pics, for believability would be nice, though...

J-Dawg
09-25-09, 6:44 pm
Looks can be deceiving... Stand him between Big Al and Ox... *LOL* Pics, for believability would be nice, though...

Hyoooge, I say.

J-Dawg
09-25-09, 7:04 pm
I noticed that NG snuck a few posts in while I was talking to some FORVM guys. Disregard any compliments thrown his way, lol.

Pizzalamp
09-25-09, 7:09 pm
jdawg-whos blue ladder was that in the early pic of the compound?

and at what time will the new orange cremasickle iso whey flavor be revealed at the compound?

Mr. Dead
09-25-09, 7:16 pm
I noticed that NG snuck a few posts in while I was talking to some FORVM guys. Disregard any compliments thrown his way, lol.

Which would explain the lack of pics, verifying NG's hyooogeness... *LOL*

J-Dawg
09-25-09, 8:05 pm
jdawg-whos blue ladder was that in the early pic of the compound?

and at what time will the new orange cremasickle iso whey flavor be revealed at the compound?

Must have been one of ladders we used to put up The Compound with.

Haha, the orange creamsicle we'll have to work on. A good creamsicle mix at the moment is Ultra Iso Whey Vanilla w/ SportPharma's CARB Max... Good PWO blend there.


Which would explain the lack of pics, verifying NG's hyooogeness... *LOL*

Haha, exactly.

Kon_Rock
09-25-09, 10:50 pm
New Updates of the Guys Eating

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253926953.jpg

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253928590.jpg

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253928913.jpg

LittleMan55
09-25-09, 10:52 pm
New Updates of the Guys Eating

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253926953.jpg

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253928590.jpg

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253928913.jpg

lol at that tiny steak!

I bet Big Al could down 5 no problem.

Kon_Rock
09-25-09, 11:02 pm
Yeah that is alittle steak for those guys. Maybe that was their third one.

HugeMuscleGeek
09-26-09, 1:22 am
I ended up getting access to photograph the strongman competition, so I didn't get to the Compound until later in the day. Scored my tags, though...thanks TreeTrunk. ;-) And got a red t-shirt for Sunday.

Here are some pics...

Big Al looking bigger than ever!
http://farm3.static.flickr.com/2629/3955049260_ceb2ab30e9.jpg

My buddy taking the pic made me do this. ;-)
http://farm4.static.flickr.com/3526/3954269657_41199e9d93.jpg

Ox and me...not sure why I look so pissed...probably hungry or something.
http://farm4.static.flickr.com/3465/3954269769_1d24299409.jpg

Anyhow...great day, but tiring with the photoshoot and all. More of the same tomorrow, though!

naturalguy
09-26-09, 3:55 am
Thanks for posting up those pics Kon.


I thought BigAl was going to do me in when I was eying his steak.

B Con
09-26-09, 11:22 am
Thanks for the pics fellas... looking great over there. Definitely need to go some time ... the O is on the bucket list ;)

HIGA MONSTER
09-26-09, 12:03 pm
We were hungry after booth set up and knew we needed to fuel up to go train in a little while so this is how G Diesel does it - 2 double double's

http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Olympia%202009/SU1HMDAxNTUtMjAwOTA5MjQtMTYwNi5qcGc.jpg

Dang, how come he didn't eat that "ANIMAL STYLE"?
You guys ever eat In and Out Burger that way? If you didn't, you at least need to eat the fries that way. You won't regret it!

HIGA MONSTER.

Kon_Rock
09-26-09, 12:13 pm
Thanks for posting up those pics Kon.


I thought BigAl was going to do me in when I was eying his steak.

Haha...yeah man don't come between him and his food!

Big C
09-26-09, 12:21 pm
Those In and Out double-doubles look unreal.......I was hoping to locate one in Ohio but I think they are only in Nevada, Cali and Arz I think. Guess I will have to settle for the alternative...2 doubles from Wendys lol.

Kon_Rock
09-26-09, 12:39 pm
Here's a pic I found of Stephen Kuclo from the Olympia on bb.com

Sportin' the tags
http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/img_09691253959412.jpg

machineman
09-26-09, 12:42 pm
Fuckin sweet......don't know what else to say. Have fun out there everyone who is going!

X2...I have to make the trip out there....maybe next year....enjoy the weekend, fellas!

Giant Killer
09-26-09, 12:43 pm
Haha, the orange creamsicle we'll have to work on. A good creamsicle mix at the moment is Ultra Iso Whey Vanilla w/ SportPharma's CARB Max... Good PWO blend there.


So good! I love it.




Ox and me...not sure why I look so pissed...probably hungry or something.
http://farm4.static.flickr.com/3465/3954269769_1d24299409.jpg


Huge

Kon_Rock
09-26-09, 5:09 pm
Animal just won multivitamin and joint supplement of the year from BB.com!

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253995170.jpg

HUGE CONGRATS ANIMAL!!!!

Madcat
09-26-09, 5:14 pm
Hells yea. They should have won some more too, but thats just my opinion....

Kon_Rock
09-26-09, 5:22 pm
Animal just won multivitamin and joint supplement of the year from BB.com!

http://i679.photobucket.com/albums/vv159/air_rock/app2162691253995170.jpg

HUGE CONGRATS ANIMAL!!!!

For the 5th year in a row - Animal Pak won for Multivitamin of the Year

For the 4th year in a row - Animal Flex won for Joint Supplement of the year

belladiabla13
09-26-09, 5:39 pm
I got ya B. Ill have somegreat pics of the weekend for ya.

Thanks Nick. You are the best!

belladiabla13
09-26-09, 5:42 pm
I ended up getting access to photograph the strongman competition, so I didn't get to the Compound until later in the day. Scored my tags, though...thanks TreeTrunk. ;-) And got a red t-shirt for Sunday.

Here are some pics...

Big Al looking bigger than ever!
http://farm3.static.flickr.com/2629/3955049260_ceb2ab30e9.jpg

My buddy taking the pic made me do this. ;-)
http://farm4.static.flickr.com/3526/3954269657_41199e9d93.jpg

Ox and me...not sure why I look so pissed...probably hungry or something.
http://farm4.static.flickr.com/3465/3954269769_1d24299409.jpg

Anyhow...great day, but tiring with the photoshoot and all. More of the same tomorrow, though!

great pics! thanks for sharing!

J-Dawg
09-26-09, 5:58 pm
Thanks for posting that Kon.

this is naturalguy - it's an honor to win those awards and we thank everyone that voted.

naturalguy
09-26-09, 8:42 pm
The Olympia expo is winding down, last hour and people don't want to leave The Compound. We blew through the hats the first day and a ton of t-shirts and products were sold.

FORVM members got personalized dog tags and people who weren't members got signed up and then got dog tags.

LittleMan55
09-26-09, 8:51 pm
The Olympia expo is winding down, last hour and people don't want to leave The Compound. We blew through the hats the first day and a ton of t-shirts and products were sold.

FORVM members got personalized dog tags and people who weren't members got signed up and then got dog tags.

You guys went all out at The O!


This gets me very excited to see how BIG its done at The Cage!!!

countrymike
09-26-09, 8:56 pm
The Olympia expo is winding down, last hour and people don't want to leave The Compound. We blew through the hats the first day and a ton of t-shirts and products were sold.

FORVM members got personalized dog tags and people who weren't members got signed up and then got dog tags.Glad to hear everything is going good... Congrats on the awards and have a safe trip home.

Kon_Rock
09-26-09, 9:11 pm
The Olympia expo is winding down, last hour and people don't want to leave The Compound. We blew through the hats the first day and a ton of t-shirts and products were sold.

FORVM members got personalized dog tags and people who weren't members got signed up and then got dog tags.

Man that sounds awesome. This is a must for next year. Thanks for all the updates NG, followed all day. And another big congrats to Animal!!!

ghost
09-26-09, 9:14 pm
Looks like i will have to make it out there next year for sure, rev, im just going to come break in,.....er crash at your place hahahaha

naturalguy
09-27-09, 11:43 am
We went to the Mr. Olympia finals last night, what a contest!

We grabbed some sushi afterward, we had Jessec and Stav T. with us, they won the promo to go see the Olympia. Great guys and they had quite an experience hanging out with myself, J-Dawg, treetrunklegs, G Diesel, BigAl, Vinny and Wrath.

Today we hit up the ABC at Gold's. It should be an incredible event. Saw big Steve Kuclo last night and he is joining us for the ABC. I am going to hit up breakfast in a little while to fuel up for the day.

Kon_Rock
09-27-09, 11:58 am
ABC at Golds, man that sounds awesome. Can't wait to see the pictures from this weekend.

LittleMan55
09-27-09, 12:17 pm
Have fun at the ABC at Golds!

Pizzalamp
09-27-09, 12:30 pm
We went to the Mr. Olympia finals last night, what a contest!

We grabbed some sushi afterward, we had Jessec and Stav T. with us, they won the promo to go see the Olympia. Great guys and they had quite an experience hanging out with myself, J-Dawg, treetrunklegs, G Diesel, BigAl, Vinny and Wrath.

Today we hit up the ABC at Gold's. It should be an incredible event. Saw big Steve Kuclo last night and he is joining us for the ABC. I am going to hit up breakfast in a little while to fuel up for the day.

i hope youre drinking a protein shake or something before you eat breakfast...you dont want to be sitting around burning muscle

naturalguy
09-27-09, 12:37 pm
i hope youre drinking a protein shake or something before you eat breakfast...you dont want to be sitting around burning muscle

I am sipping on some EAA Nitro as we speak

InkdMuscle
09-28-09, 11:54 am
Cant wait for NG to get up the pics from the Expo and ABC. very awesome time. Thanks guys.

Universal Rep
09-28-09, 12:50 pm
Cant wait for NG to get up the pics from the Expo and ABC. very awesome time. Thanks guys.

x2. Bans will be handed out if not done ASAP. Bans or roasting...

McFly
09-28-09, 12:52 pm
NG is looking JACKED!!!!!!!

Mr. Dead
09-28-09, 12:53 pm
NG is looking JACKED!!!!!!!

x2...

G Diesel
09-28-09, 3:07 pm
NG is looking JACKED!!!!!!!

Word. That is what I was thinking.

Peace, G

Mr. Aestheticz
09-28-09, 3:09 pm
NG is looking JACKED!!!!!!!

I HATE TO SAY THIS BUT I MUST AGREE!

E-Train
09-28-09, 8:19 pm
I would buy that tent! How much you want for it? Paypal ready.

E-Train
09-28-09, 8:24 pm
And that Green hat and shirt would buy too.