PDA

View Full Version : Special PROS vs. PROS Charity Event: Animal vs. Gaspari



Universal Rep
02-01-11, 4:13 pm
Bein' planned for The Cage. If it works out, it's gonna be a lotta fun and a lotta mayhem and all for a great cause. Stay tuned...

Mr. Dead
02-01-11, 4:13 pm
Interesting...

smoothballer
02-01-11, 5:42 pm
Eagerly waiting details...

Phil800101
02-01-11, 7:03 pm
Sounds interesting...

Blondie Weapon X
02-01-11, 7:09 pm
YeaH I wanna know too!! Sounds like sumthin cool is in the works!!!

mritter3
02-01-11, 7:14 pm
def. staying tuned in for this....any event in the cage is worth attending.

naturalguy
02-02-11, 8:39 am
This could get very interesting

Enforcer
02-02-11, 12:42 pm
Pros vs. Pros?? Interesting ass shit here, cant wait to see this unfold, should bring the fans to an even greater uproar

Mr. Dead
02-02-11, 12:45 pm
We can haz sum more informations...???

BamBam
02-02-11, 2:43 pm
Let's go.. Let's hear it.. I want in!! haha

dannynb
02-02-11, 2:51 pm
Waiting to hear more!!!

Universal Rep
02-02-11, 2:53 pm
This could get very interesting

It certainly could... I know someone is gonna have to videotape this special event...

Universal Rep
02-02-11, 2:54 pm
We can haz sum more informations...???

I surprised ya don't know about this, MD... It was buried in a thread over at BB.com... If ya know it, which I'm sure ya do, PM me...

smoothballer
02-02-11, 2:57 pm
I surprised ya don't know about this, MD... It was buried in a thread over at BB.com... If ya know it, which I'm sure ya do, PM me...

BRB, scouring BB.com to figure it out...

Universal Rep
02-02-11, 3:19 pm
BRB, scouring BB.com to figure it out...

If ya find it, PM me over at USA.

Razor
02-02-11, 9:26 pm
Hmmm awaiting an answer....

Big C
02-02-11, 11:04 pm
Why do I have a feeling Wrath may be involved. I can't think of many more Animal/Uni pros who don't have an event or who isn't competeting at the Arnold (Ox/AV).

Just a hunch, although maybe they aren't company athletes. Can't wait to hear this one...

Mr. Dead
02-03-11, 11:07 am
Definitely going to be groundbreaking...

Universal Rep
02-03-11, 11:09 am
Definitely going to be groundbreaking...

I figured you'd find the post where the idea first came to surface, MD... Took ya long enough, haha.

Mr. Dead
02-03-11, 11:11 am
I figured you'd find the post where the idea first came to surface, MD... Took ya long enough, haha.

Been busy with some side projects, that will be revealed, over the next couple of weeks...

Universal Rep
02-03-11, 11:27 am
Been busy with some side projects, that will be revealed, over the next couple of weeks...

Does this have to do with squawkin'?

Mr. Dead
02-03-11, 11:30 am
Does this have to do with squawkin'?

Yep... *LOL*

Big Al
02-06-11, 7:16 pm
Hummm,what could it be???

Mr. Dead
02-07-11, 12:38 pm
Hummm,what could it be???

*Knows...* *LOL*

Enforcer
02-07-11, 1:21 pm
Hummm,what could it be???

I heard instead of benching this year you were gonna take everyone thru a meditation session with some light yoga also

Mr. Dead
02-07-11, 1:39 pm
I heard instead of benching this year you were gonna take everyone thru a meditation session with some light yoga also

I heard he was going to be wearing a unitard, too...

C.Coronato
02-08-11, 11:28 am
Can NOT wait for this. Going to be insane!

Mr. Dead
02-08-11, 11:29 am
Can NOT wait for this. Going to be insane!

Agreed... Definitely hope to catch the video of this...!!!

smoothballer
02-08-11, 11:33 am
Can NOT wait for this. Going to be insane!


Agreed... Definitely hope to catch the video of this...!!!

Definitely agreed. Will be there front and center to watch this one!!!!!

Universal Rep
02-11-11, 2:19 pm
Rumor is G got lassoed into this one... Stay tuned for all the juicy gossip.

Mr. Dead
02-11-11, 2:29 pm
Rumor is G got lassoed into this one... Stay tuned for all the juicy gossip.

*Tuned, as always...*

Seath308
02-11-11, 5:37 pm
Rumor is G got lassoed into this one... Stay tuned for all the juicy gossip.

*Waiting Patiently.*

Mr. Dead
02-11-11, 6:37 pm
*Waiting Impatiently.*

*Fixed, for more accuracy and truth...* *LOL* I know you better, than that...

Seath308
02-11-11, 6:41 pm
*Fixed, for more accuracy and truth...* *LOL* I know you better, than that...

Hahah MUCH more accurate!! lol you know me TO well!

Altered Beast
02-11-11, 8:55 pm
Another event? Frickin wicked! Yes I said, FRICKIN! HA! =)

Mr. Dead
02-14-11, 5:02 pm
*Knows... But, still can't wait, for it to be announced...*

Altered Beast
02-14-11, 5:48 pm
I guess no one thought my previous comment was funny.

Stop being a tease Dead!

Mr. Dead
02-14-11, 6:07 pm
I guess no one thought my previous comment was funny.

Stop being a tease Dead!

I see you waiting... In antici................................pation...

Nix0r
02-14-11, 7:52 pm
I see you waiting... In antici................................pation...

But maybeeeeeeeeeeeeeeeeee the rain
Isn't really to blame.
So I'll remove the cause
But not... the symptom.

Universal Rep
02-16-11, 11:20 am
Here's what I've heard... It will be a special Pros vs. Pros event that pits Animal against another supp company...

Mr. Dead
02-16-11, 11:24 am
Here's what I've heard... It will be a special Pros vs. Pros event that pits Animal against another supp company...

This is going to be epic...!!!

smoothballer
02-16-11, 11:36 am
Here's what I've heard... It will be a special Pros vs. Pros event that pits Animal against another supp company...

Somebody figured it out....and is so pumped! But has been sworn to secrecy by the Universal Gods...


This is going to be epic...!!!

That is an understatement. This is going to be monumentally epic...!!!!!!!

Universal Rep
02-16-11, 11:39 am
Who is this other supp company so full of hubris that dares challenge the mighty and powerful Animal????

Inquirin' minds wanna know...

Mr. Dead
02-16-11, 11:40 am
Who is this other supp company so full of hubris that dares challenge the mighty and powerful Animal????

Inquirin' minds wanna know...

I know...!!! I know...!!! *Waves hand, frantically...* *LOL*

Universal Rep
02-16-11, 11:41 am
I know...!!! I know...!!! *Waves hand, frantically...* *LOL*


You only know what you were told. Was that the truth?

Mr. Dead
02-16-11, 11:42 am
You only know what you were told. Was that the truth?

I don't think you would lie to me... That wouldn't be very nice...

Universal Rep
02-16-11, 11:43 am
I don't think you would lie to me... That wouldn't be very nice...

I've been called worse... Hahahahaha..

Mr. Dead
02-16-11, 11:46 am
I've been called worse... Hahahahaha..

I know... *LOL*

Universal Rep
02-16-11, 11:59 am
I know... *LOL*

Wait wut????


Back on topic. Animal vs..... Which company would ya fellas like to see go head-to-head with Animal?

smoothballer
02-16-11, 12:14 pm
Wait wut????


Back on topic. Animal vs..... Which company would ya fellas like to see go head-to-head with Animal?

Animal Vs Them All? One by one they all show up and leave with their heads down...

naturalguy
02-16-11, 12:17 pm
Animal Vs Them All? One by one they all show up and leave with their heads down...

Enter the Thunderdome - 2 men enter, 1 man leaves

Universal Rep
02-16-11, 12:19 pm
Enter the Thunderdome - 2 men enter, 1 man leaves

Who runs barter town?

Big C
02-16-11, 12:20 pm
Wait wut????


Back on topic. Animal vs..... Which company would ya fellas like to see go head-to-head with Animal?

Any and all. No one stands a chance against ANIMAL.

How bout the company with the phony cage and plastic weights....maybe they want a piece. Or the company who claimed they invented the "pros/bros" events lol.

Mr. Dead
02-16-11, 12:22 pm
Enter the Thunderdome - 2 men enter, 1 man leaves

Max: Thunderdome. How do I get in there?
Aunty Entity: That's easy. Pick a fight!



Who runs barter town?

Master Blaster runs Barter Town...


Any and all. No one stands a chance against ANIMAL.

How bout the company with the phony cage and plastic weights....maybe they want a piece.

*LOL* Exactly...


Max: I ain't Captain Walker. I'm the guy who carries Mr. Dead in his pocket.

smoothballer
02-16-11, 12:23 pm
Enter the Thunderdome - 2 men enter, 1 man leaves

Nice!

Universal Rep
02-16-11, 12:24 pm
Any and all. No one stands a chance against ANIMAL.

How bout the company with the phony cage and plastic weights....maybe they want a piece. Or the company who claimed they invented the "pros/bros" events lol.

Actually, this company does... It's gonna be a great event.

Altered Beast
02-16-11, 12:40 pm
Is another company out there nuts enough to even try to sack up and compete vs ANIMAL?!?!?!?!?!?!?!?!

Universal Rep
02-16-11, 12:43 pm
Is another company out there nuts enough to even try to sack up and compete vs ANIMAL?!?!?!?!?!?!?!?!

Evidently, yeah... And they got their top IFBB pro involved.

Razor
02-16-11, 12:57 pm
Evidently, yeah... And they got their top IFBB pro involved.

Ooooo now it just got real...

Universal Rep
02-16-11, 1:01 pm
Ooooo now it just got real...

Things are startin' to get spicy... http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131101363&page=19

Razor
02-16-11, 1:05 pm
Things are startin' to get spicy... http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131101363&page=19

"I can't confirm or deny at this point."......guess we have an answer....holy shit....

smoothballer
02-16-11, 1:08 pm
"I can't confirm or deny at this point."......guess we have an answer....holy shit....

Yeah buddy! Gonna be epic!

Big C
02-16-11, 1:15 pm
What guys do we have to left to throw out there? Wrath, G, Vinny......either way I like our chances in any event.

Razor
02-16-11, 1:16 pm
What guys do we have to left to throw out there? Wrath, G, Vinny......either way I like our chances in any event.

C, we have one of the most epic armies out there so i definitely have to agree with ya. This is going to be sickkkkk.

smoothballer
02-16-11, 1:22 pm
What guys do we have to left to throw out there? Wrath, G, Vinny......either way I like our chances in any event.

Definitely like our chances with any or all of the above mentioned...

Universal Rep
02-16-11, 1:23 pm
What guys do we have to left to throw out there? Wrath, G, Vinny......either way I like our chances in any event.

Wrath would be sick... G? He's a "bro" and not a "pro"... Wait a second....

naturalguy
02-16-11, 1:23 pm
It's on

Animal vs Gaspari:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713

Mr. Dead
02-16-11, 1:25 pm
It's on

Animal vs Gaspari:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713

Beyond Epic...!!!

Razor
02-16-11, 1:26 pm
it's on

animal vs gaspari:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713

let's go team!!!

Razor
02-16-11, 1:27 pm
This is beyond epic.....speechless....

Universal Rep
02-16-11, 1:29 pm
let's go team!!!

Animal Crew all the way... Hard-workin' fellas from Animal vs. them pretty boys.

smoothballer
02-16-11, 1:29 pm
It's on

Animal vs Gaspari:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713

Holy Mother Of....

ghost
02-16-11, 1:31 pm
Animal V Gaspari. WOW.

Universal Rep
02-16-11, 1:33 pm
Animal V Gaspari. WOW.

Let's get in that thread and support our Crew...

ghost
02-16-11, 1:35 pm
Let's get in that thread and support our Crew...

done and done.

Razor
02-16-11, 1:37 pm
done and done.

x2!

BamBam
02-16-11, 1:40 pm
BOOM!!!! Let's GO ANIMAL!! I got fatih in my boys G, Wycked, and Wrath aka Raw McGraw!

This is going to bring the house down!

IN IRON,
BB-

Razor
02-16-11, 1:43 pm
We seriously gotta go apeshit when this competition starts. NO ONE comes into our Cage and beats us. Get 'Em fellas!

Big C
02-16-11, 1:47 pm
Is each event Friday at 2 pm. or are they spread out over the weekend?

Universal Rep
02-16-11, 2:03 pm
Is each event Friday at 2 pm. or are they spread out over the weekend?

All three matchups on Friday, startin' at 2pm, with Bros vs. Bros kickin' off the event...

Mr. Dead
02-16-11, 2:07 pm
All is not entirely lost.... There will be live streaming...
http://forum.animalpak.com/showthread.php?35278-Can-t-make-it-to-The-Cage

And, I have it on good authority, that there will be some killer photos, as well...

freighttraindane
02-16-11, 2:37 pm
This is going to be insane!!

dannynb
02-16-11, 2:47 pm
Holy $%&%!!!!!

Universal Rep
02-16-11, 3:10 pm
On Friday, 3/4/11, starting at 2:00pm, Animal will have a very special "Pros vs. Pros" event in The Cage. For the first time, we're opening up the event to outsiders beyond the Animal Crew. The challenger? Gaspari Nutrition. Four titanic IFBB pro bodybuilders will go head-to-head in a "Bench Your Bodyweight" Competition.

Round 1: Pros. vs. Pros
Frank "Wrath" McGrath of Animal Crew vs. Hide Yamagishi of Team Gaspari.

Round 2: Pros. vs. Pros
Mike "Wycked" Van Wyck of the Animal Crew vs. Mark Alvisi of Team Gaspari


The undercard event to kick off the festivities? A special "Bros. vs. Bros" event feature two reps:

Undercard Event
G Diesel, The People's Champ, of the Animal Crew vs. Ryan "dubcplaya069" Hughes, 2011 Bodyspace Spokesmodel Finalist, of Team Gaspari


Which company will come out on top?

The stakes? It's not all fun and games. The team totaling the least reps will make a contribution to a worthy military charity, Hire Heroes USA (HHUSA). HHUSA's mission is to offer assistance to those who have honorably served in the US military and to their spouses in order to reduce veteran unemployment. At Animal, we are committed to supporting our armed forces, so when Gaspari recommended the HHUSA, we jumped at the chance to support this worthy cause. More info can be found here: www.HireHeroesUSA.org

Wycked
02-16-11, 5:14 pm
this is a great event for a great cause! it will be an honor to kick gaspari's ass and help our troops.

wait a second my ass is gonna be the heaviest one in the competiton....... i'm gonna go hit the cardio! lol

dannynb
02-16-11, 6:01 pm
this is a great event for a great cause! it will be an honor to kick gaspari's ass and help our troops.

wait a second my ass is gonna be the heaviest one in the competition....... i'm gonna go hit the cardio! lol

LOL...gonna be a hell of a time. Look forward to watching ya kick Gaspari's ass for such a good cause.

HIGA MONSTER
02-16-11, 6:34 pm
Evidently, yeah... And they got their top IFBB pro involved.
Bad ass.

I actually spoke to Hide at the LA Fitness Expo when we were going up the escalator. Told him that I saw he was the guest poser for The Emerald Cup.

Its gonna be fun to see ANIMAL whoop dat ass for a good cause. Congrats Corporate!

HIGA MONSTER

RedlegDbell
02-16-11, 7:02 pm
A must see event right here. Really looking forward to this brilliant show.

Altered Beast
02-16-11, 7:13 pm
Corporate has been pulling some brilliant moves lately! This will be sweet.

Can't wait to watch....

Enforcer
02-16-11, 10:43 pm
On Friday, 3/4/11, starting at 2:00pm, Animal will have a very special "Pros vs. Pros" event in The Cage. For the first time, we're opening up the event to outsiders beyond the Animal Crew. The challenger? Gaspari Nutrition. Four titanic IFBB pro bodybuilders will go head-to-head in a "Bench Your Bodyweight" Competition.

Round 1: Pros. vs. Pros
Frank "Wrath" McGrath of Animal Crew vs. Hide Yamagishi of Team Gaspari.

Round 2: Pros. vs. Pros
Mike "Wycked" Van Wyck of the Animal Crew vs. Mark Alvisi of Team Gaspari


The undercard event to kick off the festivities? A special "Bros. vs. Bros" event feature two reps:

Undercard Event
G Diesel, The People's Champ, of the Animal Crew vs. Ryan "dubcplaya069" Hughes, 2011 Bodyspace Spokesmodel Finalist, of Team Gaspari


Which company will come out on top?

The stakes? It's not all fun and games. The team totaling the least reps will make a contribution to a worthy military charity, Hire Heroes USA (HHUSA). HHUSA's mission is to offer assistance to those who have honorably served in the US military and to their spouses in order to reduce veteran unemployment. At Animal, we are committed to supporting our armed forces, so when Gaspari recommended the HHUSA, we jumped at the chance to support this worthy cause. More info can be found here: www.HireHeroesUSA.org

Lets go Animal Crew!!! I know all the boys are gonna rep the shit outta the brand and bring the title home. I know its all for charity but fuck cant help but to be competitive, especially against a fellow Jersey brand. I know regardless everyone is gonna out on a great show, cant wait for this event.

deanna7272
02-16-11, 11:38 pm
This is going to be epic... I can't wait to see the boys represent...

Phil800101
02-17-11, 1:35 am
Fucking awesome!

G Diesel
02-17-11, 9:22 am
Awww fxck... I better start training.

Peace, G

Enforcer
02-17-11, 10:06 am
Awww fxck... I better start training.

Peace, G

My money is on you cousin, I know you will not dissapoint, and fuck who you kidding, you never stop training. Always on the grind, much respect as always

Universal Rep
02-17-11, 10:27 am
Awww fxck... I better start training.

Peace, G

Oh ya got 'em, G. No worries. I believe in ya...

Razor
02-17-11, 10:36 am
Awww fxck... I better start training.

Peace, G

the Peoples Champ has got this shit. No worries brotha.

Altered Beast
02-17-11, 11:14 am
Awww fxck... I better start training.

Peace, G

Test and Stak, G! You'll be just fine =)

Universal Rep
02-17-11, 11:20 am
Test and Stak, G! You'll be just fine =)

Animal Rage, double dose, hahaha...

Altered Beast
02-17-11, 11:25 am
Animal Rage, double dose, hahaha...

OOOOOOOOH!!!!

I forgot about RAGE! Us non-Universal guys have to wait, unfortunately. Be sure to add RAGE to that combo, G =)

FITGYM
02-17-11, 11:29 am
this is gonna be sick

Mr. Dead
02-17-11, 12:19 pm
Bad ass.

I actually spoke to Hide at the LA Fitness Expo when we were going up the escalator. Told him that I saw he was the guest poser for The Emerald Cup.

Its gonna be fun to see ANIMAL whoop dat ass for a good cause. Congrats Corporate!

HIGA MONSTER

I'll make sure to razz him, at the E-Cup, then, after they lose...

Razor
02-17-11, 4:57 pm
Ummm isn't it PROS VS PROS...

http://www.musculardevelopment.com/news/breaking-news/2923-alvisi-vs-van-wyck-hide-vs-mcgrath-in-bros-vs-pros-charity-event-at-the-arnold-expo.html

Flash419
02-17-11, 5:55 pm
Very, very cool!!!

Awesome event.. and a very worthy cause!

Altered Beast
02-17-11, 6:09 pm
Flash, our stats are damn near identical! Just now noticed.

N. Motta
02-17-11, 7:16 pm
Just saw this over on MD. Sounds fucking awesome. The Alvisi vs Van Wyck is quite an interesting match up. G Diesel has got my bet for sure.

B.S.
02-18-11, 12:07 am
pretty intense matchups here. Animal will own.

Cranky
02-19-11, 12:51 pm
Somebodys gotta be filming this for us in the Legion who cant make the trip.The page at MD said BB.com 'may' film it.Thats not good enough.

kryptiq
02-19-11, 2:48 pm
Somebodys gotta be filming this for us in the Legion who cant make the trip.The page at MD said BB.com 'may' film it.Thats not good enough.

I believe NG told me that it would be on live stream and recorded.

Wycked
02-20-11, 3:05 am
Just saw this over on MD. Sounds fucking awesome. The Alvisi vs Van Wyck is quite an interesting match up. G Diesel has got my bet for sure.

interesting indeed.........nah! lol :)

N. Motta
02-20-11, 12:23 pm
interesting indeed.........nah! lol :)

Interesting as in, you seem to carry much more mass than he does. Though, he probably is a pretty powerful dude as well.

Universal Rep
02-21-11, 1:10 pm
The one Gaspari rep seemed to be makin' excuses for their athletes and rep after post #141... http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713&page=5

Perhaps he's anticipatin' a certain outcome? Time will tell, time will tell.

Altered Beast
02-21-11, 2:05 pm
The one Gaspari rep seemed to be makin' excuses for their athletes and rep after post #141... http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131872713&page=5

Perhaps he's anticipatin' a certain outcome? Time will tell, time will tell.

No one can hang with Animal. It will be fun to see!

BamBam
02-21-11, 9:29 pm
We must protect this house!!!

Big C
02-21-11, 9:31 pm
We must protect this house!!!

Yes lol....or Cage. :)

BamBam
02-21-11, 9:32 pm
Yes lol....or Cage. :)

Hahah! My bad... yes.. Cage!!

Altered Beast
02-21-11, 9:34 pm
This is going to be fun to see! Will this event be on the live stream?

By the way, I am going for a 500 pull tomorrow. Soon enough I'll catch up to ya'll =)

C.Coronato
02-22-11, 10:28 am
Crickets for my callout to Alecgaspari .. Damn shame.

J-Dawg
02-22-11, 10:46 am
Crickets for my callout to Alecgaspari .. Damn shame.

I just checked that thread--He posted again but avoided your call out :P

He must know you train with Rage and not Max, lol.

Universal Rep
02-22-11, 10:56 am
Crickets for my callout to Alecgaspari .. Damn shame.

Perhaps a strategic "bump" is in order??? haha

Mr. Dead
02-22-11, 10:59 am
Crickets for my callout to Alecgaspari .. Damn shame.


I just checked that thread--He posted again but avoided your call out :P

He must know you train with Rage and not Max, lol.

Methinks he is starting to reek of a certain type of barnyard fowl... *LOL*


Perhaps a strategic "bump" is in order??? haha

Bump away... *LOL*
http://forum.bodybuilding.com/showpost.php?p=633493393&postcount=180

Cranky
02-26-11, 1:37 pm
I like the free Rage to any competitor.Gotta let us on the forvm know if any Gaspari guys take up the offer.Not like we would tell anyone...

Big C
02-26-11, 1:40 pm
Crickets for my callout to Alecgaspari .. Damn shame.

I seen that over on bb.com bro....wow!

BamBam
02-28-11, 4:13 pm
I seen that over on bb.com bro....wow!

What'd I miss?