PDA

View Full Version : Almost time....



Razor
02-22-12, 9:44 am
What's everyone doing for this final stretch? Packing, preparing food, shopping for new duds? I know yesterday i was making sure my Dickies were in working order and deciding on what my food situation was going to look like.

Aggression
02-22-12, 10:16 am
I'm training dirty and eating manly foods. #Swoleville USA

Nix0r
02-22-12, 10:21 am
I'm training dirty and eating manly foods. #Swoleville USA

YES. I went H.A.M on some gyros last night, and it was amazing.

Universal Rep
02-22-12, 10:26 am
What's everyone doing for this final stretch? Packing, preparing food, shopping for new duds? I know yesterday i was making sure my Dickies were in working order and deciding on what my food situation was going to look like.

You mean searchin' Zagats for suitable places to eat in the C-bus area???

Aggression
02-22-12, 10:26 am
YES. I went H.A.M on some gyros last night, and it was amazing.

aware me on the 'H.A.M.' acronym.

Nix0r
02-22-12, 10:28 am
aware me on the 'H.A.M.' acronym.

Hard as a motherfucker.

Razor
02-22-12, 10:30 am
You mean searchin' Zagats for suitable places to eat in the C-bus area???

Only the best will do!

mritter3
02-22-12, 10:38 am
Grocery shopping later this week and cooking up a few small meals to pack along.

naturalguy
02-22-12, 11:57 am
aware me on the 'H.A.M.' acronym.

You didn't know that?????????????




I got lots to do and little time, leaving for C-bus on Tuesday

Razor
02-22-12, 11:59 am
You didn't know that?????????????




I got lots to do and little time, leaving for C-bus on Tuesday

The latest pic you posted of your dog on the couch made it seem like she helped you as much as she could. haha

Aggression
02-22-12, 12:03 pm
Hard as a motherfucker.

Ah. Word


You didn't know that?????????????

I did not.

Enforcer
02-22-12, 12:06 pm
Next week im going to have to do alot of cooking for the entire weekend

C.Coronato
02-22-12, 12:09 pm
Next week im going to have to do alot of cooking for the entire weekend

Enforcer dieting at The A, tis a sad day. Hey-Hey.

Enforcer
02-22-12, 12:12 pm
Enforcer dieting at The A, tis a sad day. Hey-Hey.

Indeed it is my friend, indeed it is

naturalguy
02-22-12, 12:22 pm
The latest pic you posted of your dog on the couch made it seem like she helped you as much as she could. haha

Lazy bum she is lol


Next week im going to have to do alot of cooking for the entire weekend

So no cocktails at the Hyatt bar this year???????????

Enforcer
02-22-12, 12:57 pm
So no cocktails at the Hyatt bar this year???????????

Lmao, nope my ass will be on lock down. This year you wont be able to live vicariously through me

smoothballer
02-22-12, 5:18 pm
aware me on the 'H.A.M.' acronym.

http://www.youtube.com/watch?v=UtoHI0JEfDg

Mr. Dead
02-22-12, 5:28 pm
If dd2inxs had her way... I'd already be packed... *LOL*

deanna7272
02-22-12, 5:52 pm
Let's see....

Shopping... Clothes and food
Preparing food
Packing.... Clothes and food
Personal Maintenance ... Tanning, Hair, Nails, of course...
Vehicle maintenance ...
Gym... Weights, cardio
Planning lessons for days off

Oh and sleeping.... Well, maybe...

naturalguy
02-22-12, 6:06 pm
Let's see....

Shopping... Clothes and food
Preparing food
Packing.... Clothes and food
Personal Maintenance ... Tanning, Hair, Nails, of course...
Vehicle maintenance ...
Gym... Weights, cardio
Planning lessons for days off

Oh and sleeping.... Well, maybe...

In Jersey they just do GTL

deanna7272
02-22-12, 6:08 pm
In Jersey they just do GTL

I was thinking the same, but I'm just buying new duds...lol

Gino
02-22-12, 10:31 pm
Let's see....

Shopping... Clothes and food
Preparing food
Packing.... Clothes and food
Personal Maintenance ... Tanning, Hair, Nails, of course...
Vehicle maintenance ...
Gym... Weights, cardio
Planning lessons for days off

Oh and sleeping.... Well, maybe...

Think everyone is gonna be on the same level here. Gonna try and get a little sun this weekend...and yes I said sun...February in Fl is awesome

deanna7272
02-22-12, 11:05 pm
Think everyone is gonna be on the same level here. Gonna try and get a little sun this weekend...and yes I said sun...February in Fl is awesome

We have had a very unseasonably warm winter (watch it hit the fan next weekend...ugh). Stash a little of that sun in your carry on for Ohio!!!

Gino
02-23-12, 10:34 am
We have had a very unseasonably warm winter (watch it hit the fan next weekend...ugh). Stash a little of that sun in your carry on for Ohio!!!

Yeah winter has been looking crazy all around the country, and it has been a warmer then usual winter here as well. No doubt will bring the sun! Hoping for clear skies and good temps.

naturalguy
02-23-12, 11:57 am
http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Cage2012.jpg

Razor
02-23-12, 11:58 am
http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Cage2012.jpg

God i love that image.

naturalguy
02-23-12, 12:07 pm
God i love that image.

Good, it just might be on one of the t-shirts

Mr. Dead
02-23-12, 12:13 pm
Good, it just might be on one of the t-shirts

One particular word caught my attention, there...

Razor
02-23-12, 12:16 pm
Good, it just might be on one of the t-shirts

BOOM.